Menu

שדרוג קורות חיים

משדרגים את קורות החיים

חברת השמה CC מתמחה במשאבי אנוש וכוח אדם ומציעה גם לכם שדרוג משמעותי בטופס קורות החיים. בעזרת הידע, הניסיון והמקצועיות של אנשי החברה תוכלו לשפר את הסיכוי שלכם לקבל את משרת החלומות. אנחנו נתאם מולכם פגישת היכרות, נבין מה החוזקות שלכם על פני דורשי עבודה אחרים ונבליט אותם בטופס בצורה ברורה. כמו כן, דרכנו תוכלו לקבל שירותי השמה או ייעוץ תעסוקתי. לאורך השנים ביצענו השמת בכירים במגזר הפרטי והציבורי, השמת סטודנטים לצעירים וגם השמה לאמהות במשרה מלאה או חלקית.

שדרוג קורות חיים

טופס קורות חיים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך חיפוש עבודה. התפקיד של הטופס הוא לשווק את המועמד ולהבליט את היתרונות שלו. בעזרת טופס קורות חיים ניתן להשאיר רושם ראשוני חיובי ולקבל זימון לראיון עבודה או מרכז הערכה. היתרון של פנייה לחברת השמה CC בא לידי ביטוי באפשרות לעבור הכנה לראיון ולהגיע ערוכים גם למרכזי הערכה שמתקיימים ברחבי הארץ. במילים אחרות, איתנו תוכלו לא רק לשדרג את טופס קורות החיים – אלא גם להגיע עם כל הכלים עבור המשך תהליך הגיוס.

למה לא לשדרג לבד את טופס קורות החיים?

אתם יכולים לכתוב בעצמכם טופס קורות חיים ולפנות אלינו לצורך שדרוג וקבלת עצות נוספות. יחד עם זאת, סביר להניח שאין לכם את הידע הנדרש על מנת לבצע גם את השדרוג לבדכם. השדרוג דורש מיומנות והוא מחייב היכרות עם מאפייני שוק העבודה. את השדרוג של קורות החיים מבצעים על פי מאפיינים ספציפיים של משרה מסוימת, על סמך קורות חיים שמוגשים על ידי מועמדים אחרים ותוך מתן תשומת לב לדרישות המעסיק. השדרוג דורש הקצאה של זמן ומשאבים והוא מחייב מעורבות של אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

עם חברת השמה CC תוכלו לקבל שדרוג מלא ומיוחד לטופס קורות החיים שלכם. התייעצו עם הנציגים שלנו בכל מקרה של התלבטות ורכזו את סל השירותים מול גורם אחד. השאירו כבר עכשיו טופס קורות חיים באתר או חייגו לנציגי חברת השמה CC כדי להצטרף למאות דורשי עבודה מרוצים.