Menu

הכנה למרכזי הערכה

הגיעו מוכנים למרכזי הערכה

המטרה של מרכזי הערכה היא לסייע למעסיקים לזהות דורשי עבודה רלוונטיים. השימוש במרכזי הערכה נפוץ בתחומים שונים במשק בארץ ובעולם. מבחינת המעסיק, מרכז הערכה מהווה אמצעי סינון יעיל ומהיר. יחד עם זאת, דורשי העבודה עצמם לא תמיד מגיעים מוכנים להערכה במרכז. חלקם מתרגשים מהמעמד ויש גם כאלה שמוותרים מראש על הפגישה. הפתרון הוא לעבור הכנה מקצועית למרכזי הערכה ולהתייעץ עם המומחים של חברת השמה CC לפני התאריך המיועד.

הכנה למרכזי הערכה

אנחנו בחברת השמה CC מתמחים בהכנה למרכזי הערכה. איתנו תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה תעסוקתית, לשמוע על פתרונות השמה מתקדמים ולהשתלב במהירות בשוק עבודה תוסס ודינאמי. נציגי החברה מכירים היטב את הציפיות של מרכזי ההערכה ומקפידים להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום.

יש לנו את היכולת, הידע, הכלים והניסיון על מנת לשפר משמעותית את סיכויי הקבלה שלכם לעבודה. שירותי הכנה למרכזי הערכה ניתנים דרכנו תוך דגש על יחס אישי ומקצועי מהרגע הראשון. אנחנו נשדרג את קורות החיים שלכם ונסביר לכם בדיוק מה צריך לעשות על מנת להגיש מועמדות למשרה נחשקת. איתנו לא תישארו לבד ותוכלו גם לקבל תמיכה מנטאלית בכל מקרה של חשש או התלבטות. השאירו את קורות החיים שלכם באתר ובואו לשמוע פרטים נוספים על הכנה אפקטיבית.

מנצלים את היתרונות של מרכזי הערכה

יש לציין שהכנה למרכזי הערכה מבוצעת בצורה שונה מאשר הכנה לראיון עבודה. מרכזי הערכה מבצעים בעיקר בדיקות של דינאמיקה קבוצתית, פסיכולוגיה, מנטאליות, עמידה בלחצים וכן הלאה. למרות שאנחנו בחברת השמה CC מבצעים את כל סוגי ההכנה, אתם חייבים להגיע ערוכים באופן ייחודי.

מי שמגיע מוכן למרכזי הערכה יכול לבלוט לצד דורשי עבודה אחרים ולקבל משרה חלומית לקריירה מתגמלת. כמו כן, הופעה מוצלחת מול מרכזי הערכה תשרת אתכם גם בטווח הארוך. היא תאפשר לכם להשתמש בפרופיל שקיבלתם מהמרכז על מנת להגיש מועמדות למשרות נוספות. הכנה למרכזי הערכה היא מבחינתכם השקעה לשנים הבאות. אתם לא חייבים להגיש מועמדות לכל משרה, אך כדאי שתדאגו לכמה שיותר אינדיקציות טובות בקורות החיים שלכם.